Minister Wiersma bezoekt Hoogeveen

Maandagmorgen 14 maart was Minister van Onderwijs, Dennis Wiersma, in Hoogeveen als onderdeel van zijn tour door Drenthe.

Daarbij bracht hij een bezoek aan de Juliana van Stolberg school, een basisschool in het hart van onze gemeente.
Deze school kon natuurlijk niet overgeslagen worden: de eerste excellente school van Drenthe, de school met een verbindende aanpak en ook nog eens de school waar de zoon van onze eigen nummer 2 op de lijst, Erica Blenkers, op zit...dan kan het niet anders dan dat de minister hier op bezoek moest komen!

Onder begeleiding van directeur Sigrid Hartman en leerlingen Marley en Diane werden Dennis Wiersma, Roelof Bisschop en Erica Blenkers bijgepraat over oa veiligheid, duurzaamheid en gezondheid op school.
De enthousiaste leerlingen van de leerlingenraad vroegen onze minister het hemd van het lijf en ook een bezoekje aan groep 8 leverde de nodige vragen op. Natuurlijk werd er ook nog iets verteld aan de kinderen over het belang van de gemeenteraad en hoe leuk het is wanneer je vader, moeder, vriend of vriendin in de lokale politiek zit.

Kortom: een mooie, leerzame morgen.
Dankjewel voor je komst, Dennis, we zien je graag weer een keer terug.