Installatie Wilco Kramer als raadslid

Waar Mark Strolenberg weggaat, komt Wilco Kramer. 4 jaar geleden actief betrokken bij de gemeentepolitiek en na 9 maanden opvolgend raadslid te zijn geweest is het nu tijd voor het echte werk. Aan Wilco de vraag wat er leuk is aan de gemeente Hoogeveen. "Leuk aan de gemeente Hoogeveen is de diversiteit in mensen, het sociale karakter, het willen meedenken, maar ook de kritisch noot van de inwoners van onze gemeente. Wat heel belangrijk is voor de gemeente Hoogeveen zijn natuurlijk de buitendorpen. Ik vind het belangrijk dat niet alles draait om Hoogeveen zelf, maar dat de buitendorpen hierin ook worden meegenomen. Kijkend naar Pesse is Pesse echt een levendig dorp, waar heel veel wordt geïnitieerd door inwoners zelf, maar ook door belangenverenigingen. Hier kan bijvoorbeeld Hoogeveen nog wel eens een voorbeeld aan nemen. Ik weet dat er heel veel vooroordelen zijn over Hoogeveen, maar deze mensen weten niet wat er allemaal is in de gemeente Hoogeveen. Cultuur, natuur, mooi winkelgebied met gedreven ondernemers, recreatie en veel sport". Vanuit de VVD wensen wij Mark en Wilco heel veel succes!!