Hilda Slot nam afscheid tijdens ALV

Na een periode van 19 jaar nam Hilda Slot afgelopen dinsdag afscheid als bestuurslid van VVD Hoogeveen. De Hoogeveense afdeling stond na de Algemene Ledenvergadering uitgebreid stil bij de jarenlange inzet van Hilda.

Rots in de branding
Voorzitter Anneli Bouckaert prees Hilda voor haar tomeloze inzet al die jaren. Hilda is jarenlang een drijvende kracht geweest in de verschillende bestuurssamenstellingen. Zeker voor de jongere generatie die nu de bestuurstaken uitvoert is zij onmisbaar geweest. Hilda werd in 1985 lid van de VVD en startte in 1992 binnen het bestuur van de Hoogeveense afdeling. In 2004 stopte Hilda even met haar bestuurstaken, maar in 2007 kwam ze weer terug om het bestuur te versterken.

Ook Mark Strolenberg en Ewout Klok hadden alleen maar lovende woorden voor Hilda’s enorme betrokkenheid en inzet. Ze is al die jaren een vertrouwd gezicht geweest van de VVD in Hoogeveen. Naast leden waren er ook oud bestuurders en familie van Hilda aanwezig. Hilda bedankt!