Anneli Bouckaert nieuwe voorzitter Kamercentrale Drenthe

Onze voorzitter Anneli is gekozen als voorzitter van de Kamercentrale in Drenthe. Tijdens de Algemene Ledenvergadering van maandag 13 april jl. is zij unaniem gekozen als nieuwe voorzitter.

Onze voorzitter Anneli is gekozen als voorzitter van de Kamercentrale in Drenthe. Tijdens de Algemene Ledenvergadering van maandag 13 april jl. is zij unaniem gekozen als nieuwe voorzitter.

Het bestuur van de kamercentrale stelt haar voor als opvolger van Ewout Klok, eveneens oud-voorzitter van VVD Hoogeveen. Er hadden zich geen tegenkandidaten gemeld. Anneli is hiermee de eerste vrouwelijke voorzitter van VVD Drenthe. Naast het voorzitterschap in Hoogeveen was Anneli al enige tijd lid van de Kamercentrale Drenthe als bestuurslid Training & Opleiding. Lees meer op de website van VVD Drenthe.
De nieuwe uitdaging voor Anneli betekent dat er een nieuwe vacature voor voorzitter van VVD Hoogeveen ontstaat. Binnenkort zal de officiƫle vacature hiervoor op deze site worden geplaatst. Tevens is nog steeds de vacature van algemeen bestuurslid vacant.