VVD Open(net)werk bijeenkomst bij Dutch Rescue Vehicles

Op maandag 1 mei organiseert de VVD een open(net)werk bijeenkomst bij DRV (Dutch Rescue Vehicles) in Hoogeveen. DRV heeft de afgelopen maand een order van 10,7 miljoen weten te bemachtigen en gaat in de komende acht jaar 38 brandweervoertuigen leveren aan de veiligheidsregio in Noord-Holland.

Voor het bezoek zijn ook belangstellenden welkom. Na een rondleiding en  bedrijfspresentatie zal gesproken worden over werkgelegenheid en de bedrijvenregeling Vierkant voor Werk die 1 maart van start is gegaan. Deze stimuleringsregeling moet een impuls geven aan regionale werkgelegenheid. Door de gemeenten Hoogeveen, Coevorden, Emmen, Ministerie van Economische Zaken en provincie Drenthe is hiervoor 12 miljoen beschikbaar gesteld. Dit geld is bedoeld voor nieuwe en bestaande bedrijven die willen uitbreiden of bijdragen aan innovatie in de regio.

Drentse economie gedeputeerde Henk Brink, VVD Tweede Kamerlid Erik Ziengs en Mark Strolenberg Fractievoorzitter voor de VVD in Hoogeveen, zullen spreken over de regeling waarbij vanuit drie overheidslagen samen met het bedrijfsleven aan is gewerkt.

De bijeenkomst wordt georganiseerd van 15:30 – 17:30 uur en is op de locatie van Dutch Rescue Vehicles aan de Zeppelingstraat 8 in Hoogeveen. Aanmelding wordt op prijs gesteld via: fractie@vvdhoogeveen.nl.