Kom naar de ToekomstTafel met trendwatcher Richard Lamb

De avond voor de gemeenteraadsverkiezingen, dinsdagavond 18 maart, organiseert VVD Hoogeveen een ToekomstTafel Hoogeveen met de gerenommeerde trendwatcher Richard Lamb. Deze avond is vrij entree, iedereen is welkom! Richard Lamb zal die avond een trendpresentatie houden.

Richard Lamb zal die avond een trendpresentatie houden. Daarna worden er 6 ToekomstTafels gecreƫerd met de bezoekers. In twee brainstormsessies gaan we ons richten op de kansen en uitdagingen voor Hoogeveen. Vraagstukken als; hoe ontwikkelt Hoogeveen zich op economisch vlak, wat betekent de bevolkingsgroei voor ons en wat ik de rol van de gemeente hierin. Alles is gericht op trends binnen onze leefomgeving.

Vanaf 19.30 uur bent u van harte welkom in de Whitebox van JT Bioscoop aan de Van Echtenstraat 35 in Hoogeveen. Het programma start om 20.00 uur.