Facebookpagina VVD Hoogeveen populair

Sinds vorige week is VVD Hoogeveen gestart met een Facebookpagina, die gewijd is aan de gemeenteraadsverkiezingen dit jaar. De pagina vormt een integraal onderdeel van de verkiezingscampagne van de VVD afdeling Hoogeveen.

VVD raadslid Mark Strolenberg pleit voor laagdrempelig contact tussen inwoners en volksvertegenwoordigers. "Sociale media is een belangrijk instrument voor volksvertegenwoordigers. Niet alleen te gebruiken als signaal functie en om te weten wat er speelt, maar ook om de dialoog in te kunnen gaan en gemakkelijk contact te kunnen maken. Ik zal dan ook politieke vragen op de Facebook pagina niet uit de weggaan, de andere VVD kandidaten en ook de zittende fractie zal elke vraag zo goed als mogelijk beantwoorden".

Op de pagina zullen de eerste 7 kandidaten de komende weken worden gepresenteerd en ook standpunten worden gedeeld. Actuele ontwikkelingen en gebeurtenissen worden in tekst en afbeeldingen gepresenteerd.

De pagina kent een goede start met maar liefst 240 'likes', die in de eerste week na het lanceren van de pagina werden toegekend. De VVD berichten zijn inmiddels al meer dan 10.000 keer gelezen. Het adres van de nieuwe Facebook pagina is: http://www.facebook.com/vvdhoogeveen.