Kom naar politiek café over het Nieuwe Winkelen met Erik Ziengs

VVD Hoogeveen organiseert donderdag 27 februari aanstaande en politiek café met tweede kamerlid Erik Ziengs in café De Pastoor. Het onderwerp die avond is het Nieuwe Winkelen. Iedereen is vanaf 20.00 uur welkom om met Erik Ziengs of lijststrekker Arjan van der Haar in gesprek te gaan.

VVD Hoogeveen organiseert donderdag 27 februari aanstaande en politiek café met tweede kamerlid Erik Ziengs in café De Pastoor.  Het onderwerp die avond is het Nieuwe Winkelen. Iedereen is vanaf 20.00 uur welkom om met Erik Ziengs of lijststrekker Arjan van der Haar in gesprek te gaan.

Het Nieuwe Winkelen
Het winkelen via internet is populair. Ruim één op de drie aankopen wordt via internet gekocht. Iedere avond tussen acht en tien uur is het koopavond op de bank. Het internet is het meest gebruikte kanaal ter oriëntatie van de aankoop van producten en diensten, ook als de uiteindelijke aankoop in een fysieke winkel wordt gedaan. De overgrote meerderheid oriënteert zich op de prijs, ongeacht of dit via de winkel of via het internet is. Voor het eerst is de informatie verkregen via het internetkanaal vaker een doorslaggevende oriëntatiebron dan de fysieke winkel. Wat betekent dit voor onze ondernemers? Maar wat betekent dat voor u als consument en hoe beïnvloed dat onze economie? Wat kunnen we doen tegen de leegstand in de winkelcentra? Erik en Arjan gaan deze avond graag met u in gesprek over al dit soort vraagstukken.

Praat mee!
Luister, maar praat vooral mee op 27 februari aanstaande! U bent van harte welkom om 19.30 uur in café De Pastoor, Hoofdstraat 45 in Hoogeveen. Het politiek café start om 20.00 uur.