Mark Strolenberg nieuwe Lijsttrekker

VVD Fractievoorzitter Mark Strolenberg (37) is afgelopen donderdag unaniem door de leden verkozen tot Lijsttrekker voor de VVD Hoogeveen. Hij is enorm gemotiveerd om de aankomende campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018 in te gaan.

Met de campagne in de komende periode, wil de VVD Hoogeveen online én fysiek aanwezig zijn in de samenleving en zowel de jongere als de oudere kiezer bereiken. Het Liberaal-potentieel in Hoogeveen is sterk.

Dat winkeliers het nu vrij staat binnen wettelijke regels hun openingstijden zelf te bepalen, is een gezamenlijke inzet geweest met retailers in Hoogeveen. En dat inwoners meer (eigen) verantwoordelijkheid willen en minder overheidsbemoeienis, is te zien in de dorpen. Zoals in Hollandscheveld, waar inwoners met hun coöperatie en dorpsregisseur nu ook zelf inbreng hebben over de zorg. Dat toont aan hoe liberaal Hoogeveen eigenlijk is.

“Met Mark Strolenberg hebben de leden van VVD Hoogeveen een Lijsttrekker gekozen, die daarop duidelijk een beroep gaat doen!”, volgens voorzitter Jan Broertjes.

Strolenberg: “Het is een eer om de lijsttrekker te zijn voor de VVD in Hoogeveen. Het vertrouwen dat de partij in mij heeft, motiveert enorm om samen met de andere kandidaten te werken aan een geweldige verkiezingsuitslag in 2018 en aan een liberaler Hoogeveen. Het is mijn ambitie om van de VVD in Hoogeveen dé liberale volkspartij te maken, met een sterke achterban die niet alleen volgt maar actief meedoet. Ik wil bouwen aan een sterk liberaal-netwerk dat door hechte samenwerking verschil maakt in Hoogeveen. Een netwerk dat politiek bedrijft dichtbij de inwoners en organisaties in Hoogeveen.”

De komende twee maanden zullen de VVD-leden het verkiezingsprogramma 2018-2022 vaststellen en worden de overige kandidaten op de lijst gepresenteerd. De gemeenteraadsverkiezingen vinden op 21 maart 2018 plaats.